Klachtenformulier

Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van Kameleon PW & E die u schriftelijk kenbaar wenst te maken, dan verzoeken wij u gebruik te maken van dit formulier.

Voor een beschrijving van het verdere verloop van de behandeling van uw klacht verwijzen we naar onze klachtenprocedure.

Klik hier voor informatie over de klachtenregeling

Gegevens indiener klacht

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Wanneer heeft het zich voorgedaan? Is er terplekke naar een oplossing gekeken?

Concrete omschrijving van de klacht:

Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of anderszins de reactie die u van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?

Gewenste oplossing/reactie:
Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?
logo CRKBO Kameleon is CRKBO geregistreerd waardoor ons scholingsaanbod is vrijgesteld van BTW